گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهاری ما

اولین روز تنهایی من و مامانم

1393/4/1 18:59
نویسنده : گیلدا
325 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه اول تیر تو 42 روزگی من و گل دخترم برای اولین روز تنها بودیم و بابایی هم رفت سر کار بابایی که کلا استرس داشت و امروز چند بار زنگ زد خونه حال دخملشو پرسید .غمگین اما منو دخملم امروز کارامونو انجام دادیم و با هم بازی کردیم و آهنگ گوش کردیم گیلدا جونم باکمک مامانی برای اولین بار سعی کرد غلت بزنه آفرین مامانی جیغ و دست و هورا.جشن

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهزاد مامان عرفان
3 تیر 93 18:15
سلام عزیزم اول اینکه مبارکه عبور از دوران 40 روزگی دخترت. گلم من ساعت 8 صبح اولین وعده استامینوفن رو دادم و ساعت 9 بردمش بهداشت. ولی الان که ساعت از 6 گذشته احساس می کنم خیلی بهتر شده چون یه نیش خندی توی خواب زد که از صبح ندیده بودم.
مهزاد مامان عرفان
4 تیر 93 15:02
سلام عزیزم. وظیفه بود جواب بدم. نه عزیزم مادرشوهر من گله. اما مادرشوهر خواهرم اونو از بچه هاش جدا کرد و باعث جدایی خواهرم از شوهر و بچه هاش شد
مامی آرتین
5 تیر 93 8:15
وای دخملمون دیگه غلت میزنه هووورررااا مامانی ازطرف مایه دونه محکم بوسش کن.
ابجی سجا
5 تیر 93 11:18
پروردگارا. انکس که صادقانه یادم میکند هر لحظه عاشقانه یادش کن.
مامان هلیا جون
8 تیر 93 19:10
هميشه در كنار هم خوش باشيد.بوسسسس
الهام مامان امیرعلی جیگر
14 تیر 93 17:56
-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ماه مبارک رمضان مبارک