گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر بهاری ما

واکسن دو ماهگی گل دخترم

1393/4/19 22:53
نویسنده : گیلدا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامانی امروز پنجشنبه 19 تیر واکسن دو ماهگیتو زدیم (چون 20 تیر جمعه است) من خیلی استرس داشتم.غمگین صبح زود بیدار شدم گل دخترمو آماده کردم و با بابایی بردیمش مرکز بهداشت. بعد از اندازه گیری قد و وزن رفتیم واسه واکسیناسیون. چون من دل نداشتم دادمت بغل بابایی. گریهدو تا واکسن به پاهاش زدن بعدم قطره فلج اطفال رو بش دادن. نازگل مامان خیلی گریه کرد و به وضوح درد رو میشد تو قیافه اش دید حیف که واسه سلامتیش مهمه. سکوتباباییش بردش بیرون راهش برد تا گریه اش بند اومد و چون قبلش استامینوفن بش داده بودم کم کم اثر کرد و خوابید. وقتی اومدیم خونه خوابید منم به فاصله 4 ساعت استامینوفن رو تکرار کردمو کمپرس سرد گذاشتم رو پاش. به خاطر خوردن استامینوفن دختر شیطون من همش بی حاله و میخوابه اما خدا رو شکر تا حالا تب نکرده امیدوارم دیگه ام تب نکنه. اما همه میگن شب مواظب باشم خدا امشبو به خیر کنه و دخملم تب نکنه. غمناکغروب دخملی یه کم بیدار شد و بازی کرد فداش بشم بوووووووووووووس.بوس

اینم عکس امروزش با کمپرس آب سردش:


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آجیده
20 تیر 93 8:53
سلام من وبلاگم راه افتاد. بیا ببین و نظر بده دختر گلتون رو هم بیار
مهزاد مامان عرفان
20 تیر 93 10:55
ماشالله دخترم انشالله شب هم تب نکنه.ولی احتیاط کن. عرفان فرداش هم یکم تب کرد دیگه نکرد.
الهام مامان امیر علی جون
20 تیر 93 11:39
سلام مامان گیلدا جون ایشالله که گل دختره نازو دوست داشتنی تب نکرده این واکسن ها هم واسه مامانا دغدغه ای شده. منم وقتی بیاده روزایه واکسن زدن امیرعلی میوفتم ضعف میرم.اما خب به قول شما واسه سلامتیشونه ببوس عزیزه خاله رو