گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر بهاری ما

چهارمین سالگرد ازدواج مامانی و بابایی

1393/6/15 16:53
نویسنده : گیلدا
306 بازدید
اشتراک گذاری

15 شهریور 93 چهارمین سالگرد ازدواج مامانی وباباییه و تو شیرین ترین ثمره این زندگی هستی عزیز دلم خیلی خوشحالم که امسال تو رو هم کنارمون داریم. از اینکه زندگی مشترکمون ثمره داده و دختر نازم کنارمونه خیلی خوشحالیم و خدا رو شکر میکنیم به خاطر این همه لطف و مهربونیش.

  خدايا از اين كه به ما اين همه محبت داری ممنونتيم

 از اینکه زندگی مشترکمون ثمره داده و دختر نازم کنارمونه

از اين‌كه دل‌های ما رو لبريز از عشق و محبت ابدی نسبت به همديگه كردی سپاسگزاريم 

خدايا از اين كه بهترين همسر دنيا را به من هديه كردی هميشه شكرگزارتم  

خدايا ممنونم كه به من موهبت سعادت رو عنايت كردی 

خدايا خوشحالم و شاكر از اين كه سعادت ما رو ماديات تحت تاثير قرار نداده   

خدايا خوشحالم از اين كه می‌تونيم بخنديم   

خدايا شاكرم كه ميتونيم با هم در نهايت محبت و صفا حرف بزنيم  

خدايا به خاطر همه چيز ممنونم

    

همسر عزيزم از بودن در كنارت احساس خوشبختی و افتخار می‌كنم و دوستت دارم و اين دوستی و عشق هر روز بيشتر و بیشتر ميشه.

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دنیا
15 شهریور 93 20:51
تبریک میگم چهارمین سالگرد ازدواجتونو.ایشالله به پای هم پیر شین و سایتون تا ابد بالا سره کوچولوتون باشه این کوچولوی نازتون رو هم جای من ببوسین،خدا حفظش کنه خیلی نازه [ماچ[ماچ
♥ مامان مهیلا ♥
16 شهریور 93 12:48
سالگرد ازدواجتان مبارک انشالله زیر سایه ی خدا زندگی خوبی وشیرینی با گیلدای نازتون داشته باشین