گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر بهاری ما

تولد 7 ماهگی عزیز دل مامانی

1393/9/21 0:15
نویسنده : گیلدا
455 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی، امروز تولد 7 ماهگیت بود.محبت من و بابایی صبح بردیمت قد و وزن.عزیز دلم اگه بدونی تو وروجک چقدر شیطون شدی نفسم .سوال بذار از کارای جدیدت بهت بگم خانومم.بدون کمک میتونی بشینی(اولین بار روز پنجشنبه 13 آذر تو 6 ماه و 23 روزگیت حدود دو دقیقه نشستی،شنبه 15 آذر تو 6 ماه و 25 روزگی حدود 25 دقیقه نشستی و الان یعنی پنجشنبه 20 آذر که 7 ماهت شده میتونی 50 دقیقه تنهایی بشینی)بغل، تو روروئک یه ربعه حوصلت سر میره چون نمیتونی کشف و کوشوفات کنی نفسم، البته خوبه چون من دوست ندارم تو روروئک بذارمت به نظرم زوده اما بابایی دوست داره تو روروئک بشینی خندونک. عاشق لب تاب و سیم و دستمال کاغذی و موبایل و کنترل تلویزیونی 1000 جور اسباب بازی رنگ وارنگ بریزم برات اینارو به همه چی ترجیح میدی چشمک. عاشق باباتی وقتی میاد خونه زنگ که میزنه تو آیفونو نگاه میکنی ذوق میکنی و براش دست و پا میزنی وقتی هم اومد تو دوست داری بری بغلش.راضی همش میخوای از غذا خوردن فرار کنی کشتی منو به خدا همش غذا میپزم برات جور واجور بلکه خوشت بیاد آخرشم میریزم دور مامانی انقدر مامانو اذیت نکننننننننن به به بخور بزرگ شی خانومی، فقط سیب دوست داری که چون با لثه ات گاز میزدیو یه تیکه ازش میکندی الان چند روزه آبشو میگیرم بهت میدم.بوس از دندونتم که فعلا خبری نیست خیلی داره اذیتت میکنه ولی هنوز این مروارید کوشچولوت خودشو نشون نداده . دندون بد انقدر دخترمو  اذیت نکن . دلخورخلاصه هر روز که بهت نگاه میکنم و بزرگ شدنت و پیشرفتاتو میبینم میفهمم خدا منو باباییو خیلی دوست داشته که همچین فرشته ای رو بهمون هدیه داده خنده. دخترم ،زندگیم خیلی خیلی دوست دارم جونمو برا تک تک نفسات میدم مامانی . عاشقتممممممممم.محبت دوست دارم نخودچی منننننننننننننننننننننننننننننننننن. تولدت مبارکجشن.اینم عکسای این ماهت و عکس کیکت که خودم پختم:

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
21 آذر 93 19:26
وای خدای من تلشو نیگا کن. خدا حفظش کنه
نیکتا
23 آذر 93 13:38
جیگر خاله هزار ماشاالله چ خانوم شدی. به خاطر اینکه داشتم عکساتو میدیدم سیب زمینی هام سوخت حالا چیکار کنم؟