گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهاری ما

جشن تولد یک سالگی وبلاگ گیلدا مبارک

1393/10/13 16:18
نویسنده : گیلدا
353 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلاااااااااااام 13 دی تولد وبلاگ گیلدا است.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد یک سال از راه اندازی این وبلاگ می گذره، در حقیقت امروز، روز تولد یک سالگیه وبلاگه.وبلاگ گیلدا یکساله شدهورااااااا.جشنسال گذشته 13 دی وبلاگوساختم هدف از ساختن این وبلاگ نوشتن خاطرات گیلدا و ارتباط با شما دوستان عزیز بوده است.جشن در این مدت دوستان زیادی پیدا کردم  مثلتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد عرفان جون و مامان گلش، امیرعلی جیگر و مامان مهربونش، آرتین طلا و مامی جونش، محمد سبحان عزیز ومامان جونش، مهیلا جون و مامان خوبش، سجا جون و آبجی گلش، مریم جون، آیدا جون و...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد که دوستیشون مایه افتخار بوده و هست. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوجود شما طی این یکسال باعث شد که به وبلاگ های متنوع زیادی سر بزنم و کلی به اطلاعات و معلوماتم اضافه بشه و چیزای جدیدی یاد بگیرم، مطالب و نوشته های دلنشین بخونم و عکس های جالبی ببینم و...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخوشحالم که دوستان بسیاری در سراسر ایران دارم.جشن من گیلدا دخترخوب مامانی و صاحب این وبلاگ از ایران هستم.راضی تک تک شما دوستان عزیزم را دوست دارم.محبت هر چند که تا حالا ندیدمشون ولی انگار سالهاست که با هم دوست هستیم و امیدوارم سالهای سال دوستیمون ادامه پیدا کنه و الهی که هر جا هستند تنشون سالم و دلشون خوش باشه و هر چی که از خدا میخوان بهترین هاشو بهشون بده آمین.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

قول میدهم همیشه شریک شادیهایم خواهید بود نه غمهایم.من بهترین نیستم ولی همواره مورد توجه بهترین ها یعنی شما دوستان عزیزم هستم.حالا ای بهترین ها به جشن تولد وبلاگ خودتان خوش آمدید.جشن اینجا خانه دوم من است دوست دارم همیشه رنگی و شاد و زیبا باشد. توی این یکسال که میزبان حضورتون بودم، همیشه لطف شما دوستان شامل حالم بوده و حضور سبزتان و نظرات ارزشمندتان باعث تشویق و دلگرمی من خواهد شد.تشویق امیدوارم که بازم بتونم در خدمتتون باشم و  از حضورتون بهره ببرم و از نظرات خوبتون محروم نباشم و به وبلاگ های ارزشمندتون سر بزنم .

اومدم تا تولدش رو به شما هم تبریک بگم...

بفرمائید از خودتون پذیرایی کنیدخوشمزه

ممنون از همراهی تک تک شما دوستان

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سحرمامی آرتین
14 دی 93 16:24
وااااای وبلاگ خانوم خشگله یک ساله شده هووووووووورررررررررررا. انشااالله خودش هزارساله بشه.درپناه حق وزیرسایه ی مامان وبابا.
نیکتا
15 دی 93 14:04
سلام مامان گیلدا جون انشاالله تولد خود دخمل نازت عکس بزاری با شیرینی و کیکهای واقعی که براش خریدی یا پختی خخخخخ منو محمد سبحانم ازینکه دوست و خاله مهربونی مثل شما داریم خییییییلی خوشحالیم
مریم
16 دی 93 14:56
مبارکه. ایشاالله تولد خود گیلدا کوچولو. انشاالله یه روز بیاد خودش بتونه پست بذاره
مامان ندا
18 دی 93 18:12
سلام مبارک باشه جشن وبلاگتون ..با اجازه من لینکتون کردم ....یاسمین منم با گیلدا همسنه یه روز بینشون فاصله س خوشحال میشم از تجربیات هم استفاده کنیم...خدا حفظش کنه خیلی نازه
مریم
20 دی 93 15:13
سلام عزیزم مرسی که متوجهم بودی. چند روزی خیلی داغون بودم اما الان خداروشکر با کمکش خیلی بهترم
کوثر
22 اسفند 93 9:10
سلام خوبی عزیزم ؟؟؟ فکرکنم منو یادت بیاد من کوثرم .وبم حذف شده دوست داشتی به وب اصلیم سربزن .موفق باشی راستی لینکتم کردم.