گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر بهاری ما

تولد بابایی

1393/11/9 18:43
نویسنده : گیلدا
318 بازدید
اشتراک گذاری

وای که این چند روز چه خبراس.9بهمن روز تولد بابایی مهربونهجشن20 بهمن ماهگرد گل دختریه،جشن 23بهمن تولد مامانیه،جشن 25 بهمن ولنتاینهمحبت حالا خودت حساب کن که من چقدر کار دارم.

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم.

 

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم.

 

عزیز دلم، تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست.

 

 

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات مبارک

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • همیشه همسرت
  • دردونه دخترت

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

♫ نیکتا ♫
9 بهمن 93 18:47
سلام مامان گیلدا جون ! وبتون خیلی عالیه به منم سر بزنیدو با نظرات زیباتون منو خوشحال کنید
♫ نیکتا ♫
9 بهمن 93 19:37
ممنون از اینکه سر زدید
سحرمامی آرتین
11 بهمن 93 10:47
سلام دخمل خوشگل شیطون بلاخوبی؟ تولدبابایی وپیشاپیش تولدمامانی مبارک. انشاالله همیشه به شادی وخوشی وجشن..