گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهاری ما

تولد مامانی

1393/11/23 23:45
نویسنده : گیلدا
273 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.

آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم

این است که از آن دل من بوده . . .

مامانی تولدت مبارک

دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم مامان گلم

همسرم تولدت مبارک

بابایی و گیلدا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ندا
25 بهمن 93 15:17
سلام عزیزم ..تولدت مبارک دوست خوووووووووووووووبم ..ان شاا... سایه تون همیشه بابا سر گیلدا جون باشه
مامان گندم
26 بهمن 93 10:31
تولدت مبارک عزیزم،ان شالله سالهای سال کنار همسرت و دخمل نازت به خوشی زندگی کنید
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 20:37
سلام خاله جونم وبتون عالیه ...دوست داشتید به منم سر بزنید