گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهاری ما

عیدت مبارک

1394/1/1 4:52
نویسنده : گیلدا
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان و بابا گیلدای قشنگم، سال 93 هم تموم شد سالی که بهترین سال زندگی منو بابایی بود چون گیلدای نازمو خدا تو این سال بهمون داد و ما شدیم مامان و بابا.محبت

لحظه تحویل سال 1394 سال بز ساعت 2 و 15 دقیقه روز شنبه اول فروردین

این سال خوبو به دختر نازم که اولین عیدشه و پارسال این موقع تو دلم بوده، همسرم، خونوادم و همه دوستای گلم تبریک میگم.آرام

برای دختر گلم آرزوی سلامتی، عاقبت به خیری، شادی، عمر طولانی، سعادت و آرامش دارم و همینطور برای همه.جشن

برات سفره هفت سین چیدم که سبزه و سنبلشو خودم کاشتم البته سنبلت فقط جوونه زد و گلش درنیومد فک کنم تو عید دربیاد.متفکر

سبزی پلو با ماهی امسالم نرم درست کردم که بتونی بخوری، خدا رو شکر ماهی دوست داشتی و خوردی اولین سبزی پلو با ماهی نوش جونت.خوشمزه

عیدت مبارک میبوسمت عشق منبوس

الان که دارم این مطلبو میذارم 5 صبحهخواب

اینم عکسای امشب:

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان الهام
1 فروردین 94 11:55
سال نوتون مبارک باشه انشالله سال پربرکتی داشته باشید
پریسا
1 فروردین 94 12:32
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله عیدتون مبارک به ما هم سر بزنید
♥ایدا♥
2 فروردین 94 20:23
سلام من برای طاها جونی پسرخالم وبلاگ زدم خوش حال میشم بهش سربزنی
مامان راضی
3 فروردین 94 12:44
عیدت مبارک خانومی سفرت زیبا شده همچنین خودت و دخملی ایشالا همیشه کنار هم خوش باشین عزیزم بوسسسسسسسسس
نیکتا
6 فروردین 94 1:08
سلاااااااامی به زیبایی بهار وگیلدا جونم که بهاریه عیدتون مبارک خوش به حالتون من هفت سین نچیدم اخه محمد سبحان داره چهارتا دندون باهم درمیاره که یکیش یکم درومده و خیلی اذیت میکنه واسه همین حوصله هیچ کار نداشتم سال خوبی داشته باشین به امید خدای مهربون
♥ایدا♥
7 فروردین 94 16:23
سلام امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه خوش حال میشم به منم سربزنید اپم با هفت سین امسال و خاطرات فروردین ماه
KOSAR
8 فروردین 94 10:38
سلام خاله جون چه کوشولوی خوشگی دارید.میخواستم بگم آپم دوست داشتید سربزنید خوشحال میشم.موفق باشید
مامان ندا
8 فروردین 94 19:06
سلام عزیزم سال نو مبارک..چه سفره قشنگی چیدین افرین به سلیقه ت ....خوشبحالت که گیلدا جون اینجوری اروم پای سفره میشینه اگه یاس من بود ماهیها رو زمین ولو بودن ههههه..نوش جونتون
مامان شهناز
17 فروردین 94 19:30
سلام عیدتون مبارک . ماشالا چه سفره ای چیدی فاطمه چقدر سلیقه. ایشالا سالی پر از برکت و خوشی داشته باشین همراه گیلدا جون ناز