گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهاری ما

اولین روز مادری که مادر هستم

1394/1/21 14:03
نویسنده : گیلدا
2,038 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر به همه مادرهای امروز و فردا مبارک.

حس مادری خیلی قشنگه مثل بلور زلاله  و مثل گل لطیف

وقتی همه زندگیت میشه یه موجود دیگه تازه میفهمی عشق یعنی چه ایثار یعنی چه؟  تازه میفهمی اون چیزی که تا حالا اسمشو عشق گذاشته بودی عشق نبوده

وجود آدم عمق میگیره انگار که یه استخر 4 متری بشه دریا!!!

عشق به پدر ومادر خیلی نابه من همیشه فکرمیکردم همجنسه عشق به فرزنده

اما حالا میبینم عشق پدر ومادر نسبت به میوه دلشون ناب ترین حس دنیاییه که میشه تجربه اش کرد

حس میکنم این حس الهیه یعنی خیلی خیلی شبیه حس خدا نسبت به آفریده هاشه

حس مادرانه خودم رو با دنیا عوض نمیکنم   خیلی متفاوته از حس پدرانه همسرم که تازه میتونم بگم جزو بهترین باباهای دنیاست

امسال روز مادر قدر مادرم رو خیلی بیشتر از قبل فهمیدم اصلا فکرشم نمیکردم روزها و ماههای اول تولداینقدر زحمت برامادرامون داشته باشیم

حالا که خودم تجربش کردم میفهمم مادری چقدر ملکوتیه چقدرخالصانه است چقدر نابه!! دنیا دنیا شیرینه اما خب سخت هم هست

 از خستگی و بی خوابی و فراموش کردن وجود خودم و از بین رفتن بعضی حس های دیگر وجودم  که بگذریم خدا یه صبری داده که لحظه به لحظه باید صبوری کنم صبوری صبوری صبوری!!!

امسال اولین سالیه که به عنوان یه مادر به این روز میرسم. نمی‌دونم در این مدت چطور مادری بودم. آرزو می‌کنم که مادر خوبی باشم برای عزیز دلم گیلدا. آرزو می‌کنم که بتونم صفات مثبتی که دارم به او یاد بدم و صفات منفی رو نه تنها بهش منتقل نکنم بلکه با اراده و انگیزه‌ای بیشتر اونها رو ترک کنم چراکه مسئولیتم در برابر گیلدا مسئولیت در برابر خودم رو هم بیشتر کرده .دختر خوشگلم روز مادر خودت و بابایی واسم جشن گرفتید این اولین سالی است که مادر شده ام و تو دختر عزیزم کنارمون هستی الهی که همیشه زنده باشی.

روز مادر رو به همه مادرای خوب وبلاگی تبریک میگم

خصوصا دوستای عزیزم که امسال اولین سال مادر شدنشونه.

 

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

♥ مامان معصومه ♥
21 فروردین 94 15:42
روزت مبارک عزیزم
مامان منیژه و بابا مرتضی
21 فروردین 94 17:10
روزت مبارک دوست عزیزم،حتماکه مامان بی نظیری هستی
ترنم
23 فروردین 94 8:09
روزت مبارک عزیزم ... نوشته هات خیلی با احساسه... عکست هم خیلی قشنگه
مامان ندا
24 فروردین 94 12:55
وااای عزیزم چه عکس نازی گذاشتی.....روزت هم با تاخیر مبارک باشه ان شااله سایتون همیشه بالاسر گیلدا جون
♥ نیکتا ♥
25 فروردین 94 18:33
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ با مطلب جدیدم اپ شدم . خوشحال میشم بهم سر بزنید
مامان حديث
26 فروردین 94 14:15
سلام دوست عزیز خوبین دخمل گلتون چطوره؟ احساس خوبیه اولین روز مادری که مادری پارسال وقتی حدیث ده روزه بود اولین روز مادر رو همزمان با تولدم با تمتم وجودم احساس کردم ان شاا... سلامت و شاد باشین
♥ღ مه آ سا♥ღ
27 فروردین 94 21:11
عزیزم آپم خوشحال میشم بیای وبم و برام نظر بدی عزیزم
نیکتا
29 فروردین 94 10:24
انشاالله همیشه سلامت باشی و سایت بالای سر گیلدا جونم
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
30 فروردین 94 18:37
_______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) وبلاگـــــــــــــت عالـــــــــــیه..........
♥ღ مه آ سا♥ღ
3 اردیبهشت 94 3:01
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی خواهر گلم آپ شده اینم آدرس وبلاگشه baby-mami-dadi.niniweblog.com خوشحال میشم به خواهر جونم سر بزنی و براش نطر بدی
♥مامان مهدیس♥
5 اردیبهشت 94 13:26
اخییییی دخترت خیلی نااااازه
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 13:52
سلام دخترتون خیلی خوشگله ماشاالله خدا ببخشه واستون من اپم خوش حال میشم به من سربنی
♥ღ مه آ سا♥ღ
17 اردیبهشت 94 10:53
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا اگه 2 تا نظر بدید جبران میکنم