گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر بهاری ما

برای پنجمین سال در کنار هم بودن

1394/6/15 21:43
نویسنده : گیلدا
942 بازدید
اشتراک گذاری

*برای پنجمین سال در کنار هم بودن*

وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار که زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود ... دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد.
کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف... برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم ... ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ....

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس می کشم ...

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان هانیه
16 شهریور 94 0:16
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سال های سال در کنار هم عاشقانه زندگی کنید راستی دوستم منم اپم
مهدیس
16 شهریور 94 1:08
عزیزم پنجمین سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم انشالله همیشه سال های سال شاد در کنار هم زندگی کنین
مامانِ نی نی
16 شهریور 94 12:57
مبارک باشه. ان شالله همیشه در کنار هم
مامان لیدا
16 شهریور 94 17:03
پنجمین سالگرد ازدواجتون مبارک باشه عشقتون تا ابد پااایدار
♥ مه آ سا ♥
17 شهریور 94 2:35
سلام دوست جــونم آپ کردم دوست داشتی بیا پیشم با نظرت خوشحال میشم
مامان زهرا
18 شهریور 94 12:16
سلام عزیزم انشاالله جشن 120سالگی و در کنار خانواده و بچه ها و نوه ها بگیرین گلم . خوشبخت باشی
مامان شهناز
24 شهریور 94 15:51
فاطمه جون سالگرد ازدواجتون مبارک. خوشبخت و شاد باشین ایشالا
ابجی سجا
11 مهر 94 17:26
سلام به به گیلدا جون خاله بانت گوشی وصلم