گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر بهاری ما

پروژه اول از شیرگیرون

1395/2/31 14:15
نویسنده : گیلدا
389 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو روز قبل تولد دوسالگیت شروع کردم به جایگزین کردن شیر خشک روزت با شیر پاستوریزه. قبل این داستان لب به شیر پاستوریزه نمیزدی و فقط ترکیبی با شیر خشک میخوردی اونم به مقدار کم که مزه اش معلوم نشه.غمگین کم کم روزانه شیر پاستوریزه رو افزایش دادم تا اینکه شیر روزت کاملا تبدیل به شیر پاستوریزه شد چند روزی با شیشه خوردی و بعد شیشه رو با لیوان جایگزین کردم دیگه الان روزا شیر پاستوریزه میخوری. اما شیر شبتو قرار شد که تبدیل به آب کنم و کم کم آب رو جایگزین شیر کردم البته اوایل بهت نساخت و اذیتت کرد و بالا میاوردی از بی مزگی شیرسبز، اما کم کم عادت کردی و پنجشنبه 30 اردیبهشت در 2 سال و 10 روزگی از شیر گرفته شدی.محبت امروزم با همدیگه شیشه های شیرتو گذاشتیم توی سبد و گذاشتیم دم در و بابایی هم رفت یه مینیون خرید و گذاشت جاش. بهتم گفتم گیلدا دیگه بزرگ شده میخواد تو لیوان شیر بخوره، عموشیرفروش اومد شیشه هاتو برد و برات یه مینیون اورد تا ازین به بعد باهاش بخوابی.بغل

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

♥ مامان معصومه ♥
1 خرداد 95 19:24
خداروشکر دست بابای گلتم درد نکنه
شاپرک مامی
3 خرداد 95 18:23
سلام خوشحالم که موفق شدید
مامان منیژه و بابا مرتضی
29 خرداد 95 14:43
آفرین گیلدا جونی