گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دختر بهاری ما

گل من 30 ماهه شدی

1395/8/20 15:51
نویسنده : گیلدا
355 بازدید
اشتراک گذاری

گل من 30 ماهه شدیمحبت

تولدت مبارک عزیز دلمجشن

عشقم عمرم  مهربونم  تولدت مبارکبوس

همیشه بدون که مامانی بی نهایت عاشقته.بغل

 

و به همین زودی 30 ماه گذشت و من دو و نیم ساله شدم.زیبا

همچنان عاشق موسیقی هستم. هم گوش دادن و هم نواختن. به پدرجون و مامان جونم سفارش دادم برام پیانو بخرن.خندونک اینم مدرکش

بتهوون شدم دقیقا مثل اونم مو فرفریسکوت

بابایی هر روز تا 8 شب سر کاره و منو مامانی کلی با هم بازی میکنیم.  یکی از بازیامون خمیربازیه.چشمک اینم چندتا از هنرنماییامون

اینم خودم در حال خمیربازی. نمیذارم مامانی عکس بگیرهخنده

من جاروبرقی و لباسشوییمو گذاشتم کنار وسایل مامانی و هر وقت مامانی ازشون استفاده میکنه منم کمکش میکنم تا حالا 20 تا باتری تموم کردم. همینطور بقیه وسایل آشپزخونه و میز آرایش و وسایل پزشکیم. تازه به مامان جونم سفارش دادم که برام کتری بخره تا بابایی میاد براش چایی درست کنم.آرام

یه روز با خمیر یه چیزی درست کردمو بردم دادم به مامانی گفتم بیا برات فاطمه درست کردم. خداییش شبیهه دیگه. آخه من بلدم فاطمه، علی، گیلدا، آب، بابا، دایی، امیر، پدرجون و مامان جون رو بخونم.عینک اینم هنرنماییم

روزا با پاهای مامانی برا خودم خونه درست میکنمو میرم توش بازی میکنم.راضی خونه امو ببینید

یه روز به مامانی سفارش دادم که برام میوه و شیرینی و چایی درست کنه مهمون دارم.زبان من خیلی هنرمندم ها

این تیکه خمیرایی که میبینین مثلا گوشته خورد کردم غذا درست کنمگیج

اینام مهموناممتفکر

وقتی میخوام مامانی باهام بازی کنه بهش میگم فاطمه بیا با من بازی کن فدات شم بعد مامانی بهم میگه خدا نکنه منم میگم نگو خدا نکنه دوست دارم بعد مامانی میگه نباید به من بگی فدات شم من باید بهت بگم بعدم من میگم وقتی مامان شدم باید بگم فدات شم؟فرشته

خیلی دوست دارم برم مهد و مدرسه اما مامانی میگه کوچولویی رات نمیدن باید غذا بخوری بزرگ شی بعد. الکی میگه گولم بزنه غذا بخورم اما من زرنگتر از این حرفام بازم غذا نمیخورم.خندونک

حالا چندتا عکس همینجوریقوی

ببینید چه جوری خوابیدمخجالت

اینجام خوابم نمیاد مامانی میخواد به زور بخوابونتم مگه شبا وقته خوابه؟!!سوال

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فدیا
22 آبان 95 12:20
ای جونم دختر ناز و مهربون و البته هنرمند
مامان هانیه
24 آبان 95 16:15
30 ماهگیت مبارک گیلدا جووووووونم،عزیزم ماشاالله به این دختر باهوش و زرنگ
مامان منیژه و بابا مرتضی
27 آبان 95 9:14
ای جونم مو فرفری خوشگل,چه چیزهای خوشگلی هم با مامانی درست کردی,آفرین
مامان شیما
20 آذر 95 16:45
ماشاله به این دختر ناز و دوستداشتنی و فرفری راستی پرده اتاقشم خیلی نااااازه