گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر بهاری ما

سومین شب یلدای عروسکم

1395/9/30 23:59
نویسنده : گیلدا
481 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا خیلی برای ما پرخاطره است چون جنسیتت هم تو شب یلدا معلوم شد، برای همین هرسال یک تیرو دو نشون داریم.محبت

انار بیار دون کنم غماتو دون دون کنم

هندونه بیار قاچ کنم لپتو بیار ماچ کنم


غمتو بیار چال کنم بخند تامن حال کنم


سومین یلدای زندگیت مبارک عروسکم بغل

کادوی شب یلدا هم برات یه تاب جدید خریدیم. مبارکت باشه عزیزم.بوس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان منیژه و بابا مرتضی
8 دی 95 17:11
یلدات مبارک هندونه کوچولو
مامان شیما
12 دی 95 22:43
خوشگل خانوم چه عکسهای خوشگلی... ماشاله بزرگ شدی عزیز دلم