گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دختر بهاری ما

32 ماهگی دخترک ما

1395/10/20 16:45
نویسنده : گیلدا
362 بازدید
اشتراک گذاری

32 ماهگیت مبارک دخترکمجشن

عاشق صحبت کردنتم. اینقدر نـــــاز حرف میزنی که میخوام قورتت بدم... تا به حرفت گوش ندم و کاریو که میخوای انجام ندم سریع میگی:  مامانی من مریضمسوال بعد من میگم مریض نیستی فدات بشم من. جواب میدی:  خدا نکنـــــــه...محبت     وقتی ازت میپرسیم چ خبرا؟ میگی:  سلامتـــــــــیا . وقتی از دستت ناراحتمو بهت اخم میکنمو نمیخندم میگی مامانی چرا با من ناراحتی؟ چرا اخم میکنی؟ بخند.بغل

شعر حسنی رو تا اخر میخونی .تشویق

حس بویاییت خیلی قویه اونقد که دیوونه ام کرده هر دیقه میپرسی بوی چی میاد؟ حالا بو از تو خونه باشه یا بیرون. منم که حس بویاییم به خاطر حساسیتم ضعیف شده خوب بو رو احساس نمیکنم و وقتی بگم نمیدونم بوی چی میاد جیغت میره هوا. البته اکثرا خودت بو رو تشخیص میدی و میگی بوی چیه منو راحت میکنی. قربون مماخ کوچولوت بشم که منو بیچاره کرده عزیز دلم.غمگین

من و بابایی شبا میشیم شهرزاد قصه گو. هرشب اول بابایی باید برات قصه بگه بعد که قصه های بابایی تموم شد من باید قصه بگم. 10 تا قصه میگیم اما نمیخوابی. سفارش شیر میدی تا بخوری بعد میگی ماساژ بده دستم که شکست میگی رو پات بخوابم. پاهامم میشکونی تا بخوابی. در طول شبم خیلی بد میخوابی صد بار بیدار میشی که بیا پیش من نمیدونم از وابستگیه زیادته این کارا. هرچی که هست خیلی منو اذیت میکنه من اصلا یه خواب درست و حسابی ندارم.خستهگریه

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامی شاهین
22 دی 95 23:19
ماشاله ب دختر شیرین زبون وای دقیقا پروسه خوابیدنش مثل شاهینه ... جون ادمو میگیره تا بخوابه
مامان منیژه و بابا مرتضی
27 دی 95 15:10
نمیدونیم ما حق داریم یا این طفلیا،بس که بهمون وابسته ان ما هم دور از همه اینطور میشه دیگه،خدا حفظ کنه بلبل خانمو
مامان هانیه
12 بهمن 95 10:22
وااااای چه دخمل شیرین زبونی! امیدوارم که صد ساله بشه این عسلک!