گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دختر بهاری ما

نوگل 33 ماهه من

1395/11/20 16:38
نویسنده : گیلدا
237 بازدید
اشتراک گذاری

نوگل منمحبت

امروز 33 ماهه که با منی و من احساس میکنم باتو خوشبختترین مادر روی زمینم! تولدت مبارکترین اتفاق روی زمین برای من و باباست، ان شاالله همیشه جزو خوشبختترین و موفقترین و شادترین و آرامترین و آسوده ترین انسانهای روی زمین باشیبغل!

خیلی مهربون و احساساتی شدی همش راه میری بغلم میکنی بوسم میکنی. مخصوصا وقتی کار بدی میکنی سریع میای زانومو میبوسی و میگی ببخشید و ازم میخوای اخم نکنم. اما بازم کاراتو تکرار میکنی. خداییش خیلی اذیتم میکنی به طور 24 ساعته یعنی شبم آرامش ندارم تا بخوابی که دیوونه ام میکنی بعدم هی بیدار میشی تا صبح میخوای که برم پیشت، من یه خواب آروم ندارم 33 ماهه. اگرم عصبانی بشم سریع بوسم میکنی میگی مامانی بوست کردم بخند. حتی تو دسشوییم راحتم نمیذاری. مثلا امروز اومدی پشت در یه ریز میگی مامانی بیا شمع روشن کن فوت کنم تا کاریم که میخوای انجام نشه صد بار حرفتو تکرار میکنی. آخر عصبانی شدم بت گفتم من این تو هم از دست تو آرامش ندارم. تا اومدم بیرون سریع بغلم کردی و بوس بارون!سوال

تو کارای خونه خیلی دوست داری کمک کنی مخصوصا دستمال کشیدن و جارو کردن. موقع خورد کردن سیب زمینی که باید بشینی دونه دونه بدی بهم تا خورد کنم خودم حق ندارم وردارم!راضی

این ماه یه هفته رفتیم شمال. همش میگفتی بریم خونمون. دلت برا اسباب بازیاتو بابایی تنگ شده بود حسابی. گاهی الکی گریه میکردی بهت میگفتم چته میگفتی نمیدونم و باز گریه. دیگه شمال بمون نیستی باید با بابایی بریم و برگردیم!غمگین

از اونجایی که خیلی گریه میکردی پدرجون بردت بیرون این عینکو چندتا بادکنک برات خرید تا آروم شدی.عینک

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان منیژه و بابا مرتضی
27 بهمن 95 22:57
33ماهگیت مبارک خوشگله،دیگه باید بهت گفت فلفل خانم