گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر بهاری ما

34 ماهگی چراغ خونه

1395/12/20 22:49
نویسنده : گیلدا
324 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چراغ خونه، دخترم یکی یدونه، دخترم نقل و نباتهمحبت

دخترم 34 ماهه شده و یواش یواش داره به لطف خدا 3 سالگی رو هم به پایان میرسونه...خدایا هزاران بار شکرتآرام

نمونه شیرین زبونیات:

  • موقعی که شکمت صدا میده میگی مامانی قورغابه(قورباغه) تو شکمم قور قور میکنه!عینک
  • موقعی که بهت میگم غذا بخور بزرگ شی میگی من بستنی خوردم بزرگ شدم اما هرجا به ضررته میگی من بچه ام!قه قهه
  • میخوای در مورد یه زمان صحبت کنی میگی دو شب ساعت پیش. عددارو بلدی از رو همون ساعتم میخونی خیلی بامزه مثلا یه بار ساعت 7 و 20 دقیقه بود میگی مامانی ساعت 7 و 4 ِ .تشویق
  • شبا که بابایی میاد میگم ببرتت بیرون تا من یه کم استراحت کنم اما باهاش نمیری میگی مامانی نمیاد منم نمیام.متفکر
  • با هم بیرون بودیم تو و بابایی رفتین تو مغازه من بیرون موندم. اومدی بیرون بم میگی مامانی کجا بودی کلی دنبالت گشتم لطفا پیش من باش. مگه تو به من وصلی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من واقعا کم آوردم و خسته ام لطفا یه کم مراعات کن وروجک، تو شهر غریب به من رحم کن!کچل
  • برا عید زنگ زدم اومدن مبلارو شستن، روشون پارچه انداختم یه مدت تمیز بمونه، خوشت نیومد گفتی وردار گفتم مهمون اومد ورمیدارم. حالا هر روز میپرسی پس چرا مهمون نمیاد؟ تازه میگی بگو بچه اشم بیاره با من دوست شه برا منم کادو بخره. مهمون سفارشی میخوای با کادو!بغل
  • جشن 22 بهمن اداره بابایی
  • بردمت آرایشگاه جلو موهاتو کوتاه کردمو سشوارم کشیدم قد موهات معلوم شد حالت عادی که لول میشه میره بالا انگار بیگودی پیچیدی!
  • اینم تقویمت برا سال 96 که خودم درست کردم
  • اینم هنرنماییهای مادر دختریخندونک
  • گیلدا درخت کشیده
  • مامانی مثلا ماشا و میشا کشیدهخنده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هانیل
5 فروردین 96 0:15
گیلدای ناز و مهربون سی و چهار ماهگیت مبارک دختر خوشگل ایشالا زیر سایه پدر و مادر گلت ۱۲۰ ساله باشی
هانیل
5 فروردین 96 2:39
گیلدا جون سی و چهار ماهگیت مبارک دختر خوشگل و هنرمند ایشالا تولد صدو بیست سالگیت و جشن بگیری
هانیل
5 فروردین 96 2:40
با اجازه لینک شدین