گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر بهاری ما

3.5 سالگی

1396/8/20 19:04
نویسنده : گیلدا
312 بازدید
اشتراک گذاری

گیلدای خونه ما 3.5 ساله شد. شیطون و بلا و شیرین زبون.بغل

در طول روز کلا مشغول بازی هستی و یه دقیقه نمی شینی و کل خونه همیشه پر اسباب بازیه، بعضی وقتها که خسته میشم و کلی هم کار دارم برات کارتون میذارم تا بشینی یکم ،منم هم استراحت کنم هم به کارهام برسم،عینککارتون ماشا ومیشا رو دانلود کردیم و خیلی دوست داری و همیشه میبینی، یه سری از قسمتهاشم که دانلود نکردیم و برنامه باب اسفنجی رو تو لب تاپ آنلاین میبینی قشنگ کار با لب تاپو یاد گرفتیو خودت تک تک فایلها رو باز میکنیو میبینی.محبت

تو عکس اطرافت پر اسباب بازیه

دختر بااحساسم روزی چندبار به من و بابایی مخصوصا من ابراز احساسات میکنی و هی منو بغل میکنیو میبوسی که باعث حسادت میشی هر سری که عزیز میاد خونه امونو اینارو میگی عزیز با یه حالتی میگه اوه چه مامانشو تحویل میگیرهشاکی و این ماه که خونه امون بود به زور میگفت به منم بگو دوست دارمسوال اما هرکاری کرد نگفتی: مامانی دوست دارم... بابایی دوست دارم ... مامانی عاشقتم ... عزیزم , خوشگلم ، مامانم ... از جمله کلمات عاشقانه گیلدا به ما.خجالت

به کتاب داستان و قصه علاقه زیادی داری و با دقت گوش میدی... تقریبا همه کتاب داستاناتو مخصوصا شعرارو یاد گرفتی و کامل تا اخرش میخونی. انقد قبل خواب برات کتاب خوندمو قصه گفتم واقعا خسته شدم واسه همین یه برنامه قصه گوی صوتی دانلود کردم تا گاهی کمکم کنه و برات قصه بگه. تو قصه هاشم عاشق قصه بلبل زیبا شدی فقط به خاطر اینکه شخصیت قصه اسمش علی!زیبا

هرکاری برات میکنم سریع تشکر میکنیو میگی مرسی یا ممنونم.راضی یه چیزیم میخوای میگی لطفا یا خواهش میکنم.آرام

یکی از ویژگیهات اینه که یک لحظه نمیتونی اروم بشینی تا من یک عکس ازت بگیرم واسه همین دیگه زیاد عکس نداری.خسته تازه شکلکم در میاری. خنده زوری هم میکنی.خندونک

موفرفری جذاب مامان

برای تعطیلات اربعین پدرجون و مامان جون اومدن اینجا و کلی از دیدنشون خوشحال شدی. همش میگفتی مامان جون دوست منه، برو برا خودت یه مامان دیگه پیدا کن.چشمک وقتی رفتنم کلی گریه کردیو همش میگفتی مامان جون باید پیش من بمونه.غمگین

این گهواره رو مامان جون برات خریده. ملافه عروسکو انداختی رو خودت و ملافه خودتو انداختی رو عروسک

3.5 سالگیت مبارک دخترک عزیزتر از جانم...بوس

کاردستیامون

انگور

سفینه فضایی

نقاشی با دستامون

نقاشیای گیلدا

آدم

درخت

خونه و گل

ماشین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان منیژه
1 آذر 96 23:41
وای کلی خندیدممم ،شیطون شیرین زبون
مهزاد مامان عرفان
10 آذر 96 17:39
سلام عزیزم چقدر ماهی. چقدر بزرک شدی عزیزم خیلی خوشحالم که میبینتمت چیکارا می کنین؟ وای خیلی حرف دارم. دارم برزو می کنم وبلاگمو.