گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دختر بهاری ما

تولد 4 سالگی

1397/2/21 15:45
نویسنده : گیلدا
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملک نانازم...بغل

امسال بالاخره برات تولد مفصل گرفتم.محبت غروب سه شنبه 11 اردیبهشت بعد از اینکه بابایی از اداره اومد به سمت شمال حرکت کردیم چون تولدتو خونه پدرجون گرفتیم. ما شمال بودیم اما بابایی جمعه برگشت تا بره اداره. روز یکشنبه 16 اردیبهشت با پدرجون و مامان جون رفتیم کیک تولدتو سفارش دادیم. بابایی سه شنبه شب 18 اردیبهشت اومد ساری. اون روز من خونه رو تزیین کردم.

پنجشنبه 20 اردیبهشت 97 برات تولد گرفتم...جشن

تزئیناتش رو از پارسال خریده بودیم فقط ظرف پاپ کورنو خوشامدگویی رو خودم درست کردم. خیلی خیلی از تولدت راضی بودم چون جشنت به همون قشنگی شد که تصورشو می کردم همه جا عکس کفشدوزک به چشم میخورد، با هم لباس ست هم پوشیده بودیم واسه جشن.زیبا

و اما کادوها:

من و بابایی علاوه بر خرج تولدت برات اسباب بازی هوش چین و کتاب خریدیم البته میخواستیم برات ربات بخریم که آخرین لحظه پشیمون شدیو گفتی ربات نمیخوای و ازش میترسی و اینارو خریدی، ایشالله سال دیگه که خرجمون کمتره یه کادوی خوب برات میخرم، پدر جون و مامان جون(پدر و مادر مامانی) برات ماشین شارژی خریدن که عاشقش شدی و وقتی دیدیش کلی ذوق کردی، آقاجون و عزیز(پدر و مادر بابایی) 100 تومن پول، علی دایی و زندایی پرستو و لیانا جون 100 تومن پول، عمو محمد که خودشون نیومدن و گفتن با دوتا بچه سخته 50 تومن پول(البته دلیل اصلی این بود که متاسفانه آیلین ناشنواست و چیزی نمیشنوه و براش فعلا سمعک گذاشتن تا شاید شنواییشو تقویت کنه تا بزرگتر شه و عملش کنن و چون کسی نمیدونست قضیه رو نیومدن)، عمه مامانی لباس، زنعموی مامانی اسباب بازی، همسایه مامان جون یکی اسباب بازی و اون یکی لباس، بقیه هم وجه نقد، دست همشون درد نکنه.آرام

طبق معمول تو عکاسی زیاد همکاری نکردی و عکسات زیاد جالب نیستن، از بعضی چیزام عکس نداریم .خسته

جمعه 21 اردیبهشت هم به تهران برگشتیم.

بریم سراغ عکسهای جشن تولد ...

 

الویه کفشدوزکی که خودم درست کردم و همه خوششون اومده بودعینک
کادوهاراضی
عکس متولدین 20 اردیبهشتبوس
باغ پدرجونگل
گیلدای عشق حیوون تو خونه باغبون باغ پدرجونبغل
بوستان ولایت ساریمحبت
عکس آتلیه 4 سالگی که خودم با موبایل گرفتم و عکسای اصلی هنوز آماده نیست. آماده شد برات میذارم.البته اصلا همکاری نکردی موقع عکاسی.سوال
پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانمامان
5 خرداد 97 17:40
سللام.عاقبت بخیرباشی گل دخترخوشگل
مامان صدرامامان صدرا
5 خرداد 97 18:28
خوشگل من تولدت مبارک 🎂❤🎂❤🎂
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
5 خرداد 97 20:31
تولدت مبارکجشن
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 خرداد 97 21:57
تولدشون مبارک.
عمه فروغعمه فروغ
5 خرداد 97 22:39
تولدت مبارک خانم کوچولومحبت
مامان منیژه و بابا مرتضیمامان منیژه و بابا مرتضی
6 خرداد 97 10:11
عالیییی,همه چی عالی بود,دست مامان و بابا درد نکنه,ان شالله 120 ساله بشه و خیرشو ببینین عزیزم❤
مامان پرنیامامان پرنیا
6 خرداد 97 15:36
تولدش مباركمحبت
♥ مامان معصومه ♥♥ مامان معصومه ♥
19 خرداد 97 3:08
تولدت مبارکه خوشگل خاله دست مامان گلتم درد نکنه سایشون همیشه بالا سرت💜😘
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
19 خرداد 97 6:23
تولدششش مبارککک🎉🎇🎆🎁 خیلی نازه خدا حفظش کنه💞💞 راستی خوشحال میشیم به ما هم سری بزنید🌹 منتظریممممم💝 🎆🎇🎉🎆🎇🎉 💞💞💞💞💞 🌹🌹🌹🌹 💝💝💝 🎉🎇 💞
سحرمامی آرتین
27 خرداد 97 22:47
عشق خاله خیلی ماه شدیا  ماشاالله ماشالله تولدتم مبارک جیگر ببخشیددیرتبریک گفتم