گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دختر بهاری ما

ماه نگار مهد7+53 ماهگی

1397/7/30 13:59
نویسنده : گیلدا
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه خونه امون

این ماه تو مهد جشن روز جهانی کودک داشتین که روز دوشنبه 16 مهر بود. روز شنبه بعد اینکه بردمت مهد رفتم برات کادو خریدم و دادم مهد که تو جشن بهت بدن که بیشتر به مهد علاقه مند شی. یه جشن کوچولو هم تو خونه برات گرفتیم و برات کیک خریدیم. اینم کادوت

اینم کتابای مهدت که دادن خونه جلدشون کنیم

روز یکشنبه 22 مهر عکاسی با موضوع پاییز داشتین که هنوز عکساتونو ندادن.

مهارتهایی که بهت یاد دادن:

آشنایی با مفاهیم یاد خدا، خانواده، روابط بین اعضای خانواده، آشنایی با نیازهای خانواده و کودک، آشنایی با مفهوم دعا، آشنایی با مفهوم بسم الله، آموزش دوستیابی، آموزش رعایت نوبت، همکاری کردن با دوستان و تقسیم کار، آداب سلام کردن، استفاده از کلمه سپاس و تشکر کردن

شعرایی که تو مهد یاد گرفتی:

1. سارا گلی صبح زود به مهدکودک میره مثل یه گل،میون گلای کوچک میره تو باغ مهدکودک قاطی گلها میشه یه غنچه صورتی روی لباش وا میشه با بچه ها دوست میشه میرقصه و میخنده وقتی که خوشحال باشه مثل یه حبه قنده مثل یه قند تو قندون با بچه ها می مونه سارا تو مهدکودک

قصه و شعر میخونه

2. اول هر کار میگم خدای مهربونم دوسم داری فراوون اینو خودم میدونم ببین دارم میخندم دست میزنم با شادی چون که به من خدایا خیلی تو هدیه دادی

3. اول مهر اومده صفر و یک و دو وسه لباسامو میپوشم میخوام برم مدرسه باباجونم از حیاط یه شاخه گل میاره مامان توی کیف من نون و پنیر میذاره میان دم مدرسه مامان و بابا و داداش مامان میگه عزیزم مواظب خودت باش هدیه میدم گل رو به مربی مهربان چه خوبه که من امسال میرم به پیش دبستان

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان منیژه و بابا مرتضیمامان منیژه و بابا مرتضی
30 مهر 97 19:17
روزت مبارک گیلدا جونگل