گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر بهاری ما

تعطیلات عید 98

1398/1/18 15:55
نویسنده : گیلدا

سلام عشقدونه

امسال عید میخواستیم بریم سمنان اما به خاطر بارونای شدید و سیلهایی که اومد از مسافرت رفتن پشیمون شدیم. امسالم مثل هر سال، سال تحویل خونه خودمون بودیم و فردا صبح اول فروردین به سمت ساری حرکت کردیم. بعد از رسیدن چند جا عید دیدنی رفتیم و بعدش رفتیم بابل خونه آقاجون و چند روزی اونجا بودیمو عید دیدنیامونو رفتیم.

روز جمعه 9 فروردین با بارانا اینا تو بابلسر قرار گذاشتیم و رفتیم باغ وحش و دریا بعدم ناهارو بیرون خوردیمو برگشتیم خونه آقاجون.

روز 11 فروردین برگشتیم ساری وغروبش بردیمت خانه بازی.

دوشنبه 12 فروردین شام با پدرجون و مامان جون رفتیم یه رستوران گیلانی تو ساری که خیلی خوب بود. اون شبم بارون میومد و حسابی حال و هوای رشت گرفته بود رستوران.

برای سیزده به در رفتیم باغ پدرجون و اونجا جوجه کباب درست کردیم.

صبح 14 فروردین رفتیم خانه کلبادی ساری

و غروبش بردیمت بوستان ولایت ساری تا یه کم بازی کنی. بیشتر علاقه داری با چوب و سنگ و خاک بازی کنی تا تاب و سرسره.

صبح پنجشنبه پانزدهم به سمت تهران حرکت کردیمو به خاطر ترافیک بالا به خاطر رانش جاده سوادکوه در اثر بارون عصر رسیدیم تهران.