گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهاری ما

ماه نگار مهد15 + 61 ماهگی

1398/4/1 14:17
نویسنده : گیلدا
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه خونه امون

خرداد ماه چون نیمه اولش ماه رمضون بود فرستادمت مهد تا حداقل 3 4 ساعتی که نیستی یه کم استراحت کنم انرژیم از دست نره. اما تابستون دیگه نمیخوام بفرستمت تا هم تعطیلات تابستونی رو متوجه بشی و هم رو خوابت کار کنم که از مهر بتونی صبح زود پا شی. البته همکلاسیات جز هما و رادمهر و امیرسام بقیه اومدن و تابستونم میخوان بیان.

تو تعطیلات خرداد ماه پدرجون و مامان جون اومدن خونه امون و برات کادوی تولد به انتخاب خودت میز آرایشی خریدن.

روز چهارشنبه 15 خردادم رفتیم فشم.

روز جمعه 24 خردادم با بارانا اینا رفتیم ساحل شنی دریاچه چیتگر بعدشم رفتیم بام لند چیتگر.

از مهدت بگم که:

این ماه تو مهد عملا یادگیریتون تکرار ماههای پیش بود به جز چند تا شعر جدیدو چندتا لغت انگلیسی جدید. اینم عکس ماه پیشتون که این ماه حاضر شد.

تو مهدتون هر ماه از بچه هایی که تولدشونه با ماکت کیک عکاسی میکنن مثلا براتون تولد میگیرن. اینم عکس تو که تازه گذاشتن تو کانال مهدتون.

اینام عکسایی از فعالیتهای کلاسیتون تو مهد که اینارم تازه گذاشتن تو کانال.

درست کردن کنجد عسلی

سفالگری

کلاژ با سنگ

کاردستیای این ماهتون و ماههای پیشتون که تو مهد بود و این ماه تحویل دادن.

کارت کتابخونه اتون

مهارتهایی که بهت یاد دادن:

سوره توحید، عبارت بسم الله الرحمن الرحیم، آشنایی با آبزیان، دوزیستان، خزندگان و ویژگیهای آنها، آشنایی با مفاهیم: آب-خشکی، گرم-سرد، داخل-خارج و بزرگ-کوچک، حرکت تقلیدی راه رفتن حیوانات، چرخه زندگی قورباغه، مراحل رشد لاک پشت، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی

زبان انگلیسی:

Eyes, fingers, ears, eyebrow, hands, head, teeth, nose, stomach, lips, legs, doctor, nurse, firefighter, police, gardener, bus driver, three, hospital, balloon, recycle

شعرایی که تو مهد یاد گرفتی:

1. دریا بزرگ است دریا قشنگ است دریای آبی جای نهنگ است در زیر پایم ساحل چه نرم است لبخند خورشید اینجا چه گرم است از گوش ماهی ساحل چه زیباست هرکس در اینجا گرم تماشاست

2. کیم،چیم دم دارم نه سوسمارم نه مارم دهان من دره است دندان من اره است پوزه باریک دارم شکم نگو،خیک دارم چشمان ریز دارم من نگاه تیز دارم من خزنده ام،درشتم دست نزنی به پشتم من میزنم توی آب گاهی خود را به خواب اشک مرا دیده ای؟ به من نخندیده ای گریه من گریه نیست این گریه دروغیست

3. رفتم کنار دریا گفتم بگو خدا کیست دریا به گوش من گفت مثل خدا کسی نیست او آفریدگار کوه و درخت و دریاست دانا و پاک و زیبا،بخشنده و تواناست بابای بچه ها نیست اما برای آنها هم آفریده مادر،هم آفریده بابا

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

千.𝓏千.𝓏
1 تیر 98 14:46
خدا حفظش کنه الهی .
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
1 تیر 98 14:52
چه کوچولوی نازی خداحفظش کنه
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 تیر 98 16:46
همشون عالی بود وب خوبی بود موفق باشین
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
1 تیر 98 18:40
😘😘😘😘😘😘🤩
مامان منیژه و بابا مرتضیمامان منیژه و بابا مرتضی
2 تیر 98 11:52
مبارکت باشه عزیزم💝
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 تیر 98 0:04
ای جانم خیلی جیگره ماشالله😍😘😘💜