گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دختر بهاری ما

بهمن 99

1399/12/1 22:48
نویسنده : گیلدا
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان این ماه ششمین دندون شیریت پیش دوم پایین سمت راست جمعه 10 بهمن تو 6 سال و 8 ماه و 20 روزگی افتاد.

به خاطر اینکه حروف اسمتو کامل یاد گرفتی معلمتون گفت برات جشن اسم بگیریم و عکستو براش بفرستیم.اسمتو درست کردم رنگ کردیو برات یه کتاب داستان به اسم خودت به مناسبت یادگیری اسمت سفارش دادم.

به مناسبت روز مادر هم معلمتون گفت کاردستی درست کنین و باهاش عکس بگیرین و براش بفرستیم.

امتحانای پایان ترمتونم مجازی و به صورت فیلم برگزار شد.

که موقع فیلم گرفتن از امتحان دیکته که اولی بود حسابی استرس داشتی و چون از فیلم گرفتنم بدت میاد دستت حسابی عرق کرد و برگه ات خیس شد قشنگ.

معلمتون گفت که ساعت درست کنیم و ساعت تکالیف و خوابتونو روش نشون بدیم.

از این ماه شروع کردین به داستان نویسی و معلمتون موضوع میده و در موردش با کمک هم داستان مینویسیم.

کاردستی با خاک بهداشتی

نقاشی درخت پاییزی

پسندها (3)

نظرات (3)

مهنامهنا
2 اسفند 99 16:40
وبلاگ تون خیلی جالب بود. من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید.
مامان پریمامان پری
5 اسفند 99 12:57
به به چه عالی آفرین به گیلدا جان دوست داشتنی. خسته نباشی عزیزم😘 میدونستی با آیلای من دو روز تفاوت سنی داری فقط😇😍 جالب بود برام خدا حفظشون کنه دنبال شدین با افتخار😘
عمه فروغعمه فروغ
5 اردیبهشت 00 13:52
موفق باشی عزیزم❤