گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهاری ما

یازدهمین ماهگرد تولد من

1394/1/20 19:42
نویسنده : گیلدا
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز یازدهمین ماه‌گرد تولد منه. بابایی و مامانی طبق معمول یه کیک خوشگل پخته بودند.محبت منم یه لباس خوشگل پوشیده بودم و بابایی یازده تا شمع روشن کرد تا من فوتشون کنمبغل. اما قبلش یه عکس یادگاری انداختمزیبا... بعد از فوت کردن شمع‌ها با کمک بابایی کیک رو بریدم تا اینجوری یازدهمین ماه‌گردم هم تموم بشه... من الان دیگه یازده ماهم شد... هورا ... هوراجشن... من کم کم دارم بزرگتر و صد البته شیطون‌تر میشم...خندونک

از کارای این ماهت بگم :

این ماه بوس کردنو یاد گرفتی،بوس با اشاره سر آره میگی، با بردن دستات به اطراف میگی نمیدونم، همچنان با کمک وسایل وایمیستی و یکی دو قدمی تو همین حالت ورداشتی و چند ثانیه هم بدون کمک وایسادی. به موسیقی که علاقه زیادی داشتی و داری، جدیدا با آهنگا علاوه بر رقصیدن و دست زدن، همخوانی هم میکنی.چشمک

اینم عکس:

گیلدا در حال گفتن نمیدونمراضی

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

✿ مه آ سا✿
20 فروردین 94 20:21
سلام عزیزم من آپم خوسحال میشم بیای و برام نظر بدی
♥ مامان معصومه ♥
21 فروردین 94 15:42
سلام 11 ماهگیت مبارک خوشگل خاله عسل خاله بووووووش
مامان منیژه و بابا مرتضی
21 فروردین 94 17:09
یازده ماهگیت مبارک نمکدون،وای که توچقدر ناز میخندی
ترنم
23 فروردین 94 8:10
یازدهمین ماهگردت مبارک گیلدا جونی
مامان ندا
25 فروردین 94 23:59
ای جانم ایشالله صدسال زنده باشی عزیز دلم
نیکتا
29 فروردین 94 10:25
ووووووووووی قلبون این دخمل ناز که قراره به زودی به خیر خوشی یک ساله شه
مامان شهناز
21 اردیبهشت 94 2:45
گیلدا جونی عزیزم تولد یازده ماهگیت مبارک خوشگل خانوم