گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دختر بهاری ما

تولدت مبارک دختر خوشگلم

1394/2/20 21:27
نویسنده : گیلدا
2,286 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من تولدت مبارک دختر خوشگلم امروز ساعت 23 یک ساله که من و بابایی یه فرشته کوچولو داریم . فرشته ای که هربار با دیدنش هزاران بار خدا رو به خاطر لطف و کرم ونعمتش شکر می کنیم . دختر عزیزم یه ساله که با حضورت زندگیم رو پر از شور و شادی کردی . یک ساله که بهم امید زندگی دادی .یک ساله که معنی مادر بودن رو با تو درک کردم . درکی که فقط با تو برام معنی داره . یک ساله که معنی بودن رو فهمیدم .  

عزیز دلم اولین چیزی که از خدا واسه ات می خوام سلامتیه و بعد هم شادی . امیدوارم سالهای سال تنت سالم و  قلبت پراز شادی و شور و امید باشه

 

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه ، و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم .

سپاس از وجودت نازنینم

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست

که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلادتو معراج دست های من است وقتی که

عاشقانه تولدت را شکر می گویم

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

يك سال پر از خنده و شادی گذشت
يك سال پر از نگرانی های مادرانه و پدرانه گذشت
برای ما باورش سخت است اما پرنسس ما يك ساله شد

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

گیلدای مهربونم تولدت مبارک

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 21:28
گلیدا خانوم یک شالگیت مبارک!!!!!!
مامان منیژه و بابا مرتضی
20 اردیبهشت 94 21:52
تولــــــــــــــــدت مبارک دختر خوشگل
عمه سمیه
6 خرداد 94 10:35
عزیزم!چه دختر کوچولوی نازیه!!!تولدت مبارک گلم!!!