گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر بهاری ما

16 ماهگی عشقم

1394/6/20 20:50
نویسنده : گیلدا
735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته خوشگل مامان عزیزم یک سال و چهار ماهگیت مبارک باشه.جشن دخترم ماشالله ماشالله دیگه بزرگ شده خیلی خانم شده حرف زدنش خیلی پیشرفت کرده هر کلمه ای که بهش میگی رو همون اول تکرار میکنه .محبت فعلا 12 تا دندون خوشگل داره. عاشق کنجکاوی کردنه. عاشق بیرون رفتنه.بغل گربه خیلی دوست داره وقتی پیشی میبینه میگه میو. مثل همیشه عاشق رقصیدنه حتی وقتی که میخواد بخوابه اگه صدای آهنگ بیاد بدنش رو تکون میده.خندونک تو این ماه فک کنم بشه گفت اولین جمله هاتو گفتی مثل:

آب پی (آب بده)، تموشو (تموم شد)، جوجو بیا (میری کنار پنجره پرنده ها رو صدا میکنی بیان)، شاه نه نه (شاه نداره، من برات میخونم یه دختر دارم و تو میگی شاه نه نه)چشمک

این اولین جمله هایی بود که دخترگلم توی زندگیش گفت اگه جمله حساب بشه . یاد گرفتی بهت می گم گل، نفس، عشق و .... مامانی تویی با صدای بلند می گی بله .آرام وقتی لباس تنت می کنم بهت می گم به به چه قدر خوشگل شدی چقدر لباسات خوشگله به خودتو لباسات نگاه میکنی و ذوق میکنی.عینک گوشی تلفن رو بر میداری اول می گی الی سنام (الو سلام) و شروع می کنی پشت سرهم حرف بزنی ،تلفن چند وقتیه خیلی مهربون تر شدی مثلا وقتی تنها میرم بیرون و برمیگردم میدویی سمتم و دستت رو میندازی دور گردنم و خودت رو میچسبونی به پاهامو و پاهامو بوس می کنی که دیگه اونوقت انقدر می چلونمت که جیغت در می یاد!بغل عاشق خوراکی دادن به بقیه هستی و هرچی می خوری به زور می خوای به کسی که پیشته هم بدی اما خودت نمیخوری.عصبانی

گیلدای گلم همه اعضای بدنشو به اسم میشناسه وهر کدومو ازش میپرسیم سریع بهمون نشون میده وبرا ی خودش هم دست میزنه و اسم بعضیارم خودش میگه بوس.

ازجمله پا - دست – مو

غیر از اینا کلمه های جدید دیگه ای هم میگه مثل:درسخوان

چایی، آمین (من دعا میکنمو میگم خدایا مواظب گیلدای قشنگ ما باش و گیلدا میگه آمین)، بشین (بشینم)، ابپر (الله اکبر)، ماهی،بعی (ببعی)، پیشی، خس (خرس)، هر(خر) (اسم این حیوونارو یاد گرفتی)، امی عیی (امیرعلی)، نون، خانمی( بت میگم چقد خانمی تو هم تکرار میکنی)، دا (داغ)، اینان (ایران)، توپ، شینینی (شیرینی)، خوبی؟، عچه (وقتی من عطسه میکنم پشتش میگی عچه)، لالا مینا (لالالالا گل مینا، میگم برا عروسکات لالایی بخون میگی لالا مینا)، اخی (آخی، ادای جناب خان تو برنامه خندوانه رو درمیاری. تموم کارا و حرفای رامبد جوان رو تکرار میکنی. به نام خدا که مینویسه میگی خنانه(خندوانه) و بعد سنام(سلام)، میگه حالتون چطوره میگی عانی(عالی)، میگه ما خیلی باحالیم میگی خینی(خیلی) و بعد دست میزنی و میخندی و ....)تشویق

پی پی تم خبر میدی قبل از اینکه تو پوشکت پی پی کنی میای میگی پی پی، منم به فکر افتادم کم کم از پوشک بگیرمت واسه همین رفتم یه توالت فرنگی برات خریدم تا یه سرچی کنمو شروع کنم پروژه رو.متفکر

باز هم مشکل من با کم غذا خوردن گیلدا  و وزن نگرفتنش ادامه داره.غمناک

اونم میدونم چرا از بس که می دوه وفعالیت داره غذا هم که خیلی کم میخوره میشه گفت اصلا نمیخوره.

دیگه اینکه ما خونه امون رو عوض کردیم وجا به جا شدیم و گیلدا اوایل کلی متعجب از اینکه چرا خونه امون عوض شده  منم که براش توضیح دادم که قضیه چیه با تعجب بهم نگاه میکرد وگوش میداد تعجب.

یه مشکل دیگه ای که با گل دخترم دارم دیر خوابیدن شبهاست که معمولا تا  12:30 یا 1 طول میکشه، (البته از قبل خیلی بهتر شده) و در طول شب کلی بیدار میشه نمی دونم چرا اینقدر کم خوابهخواب آلود.

با تموم وقت کمی که برای آپ کردن این جا دارم ولی خودم رو موظف میدونم بیام وخاطرات دختر کوچولومو بنویسم

هر چند که هر وقت میخوام بنویسم خیلی چیزا از ذهنم میره ویادم نمیاد گیج.

خلاصه خیلی کارهای شیرینی انجام میده. قربونت برم که الان 16 ماهه زندگی ما رو عوض کردی و شدی شاهزاده خونه ما عاشقتیم. گل خندانم همیشه خوش باشی و همواره لبخند بر لبان زیبایت.محبت

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مهدیس
20 شهریور 94 21:04
سلام عزیزمخوبی ؟ دختر گلت خوبه ؟ 16 ماهگیش مبارک
ترنم
21 شهریور 94 8:07
16 ماهگیت مبارک خانم گل کارات هم خیلی شیرینه من جای مامانت بودم وقتی مهربونی میکنی نمیچلونمت قورتت میدم درسته ایشاله همیشه شاد و خندون باشی مامانی نگران اشتهای دخترت نباش همشون همینن کاریش هم نمیشه کرد بزرگتر که بشن درست میشن
مامان مریم وسیما
21 شهریور 94 14:56
مبارک باشه عزیزم همیشه به شادی
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 18:24
سـلـام خاله جونمـ من آپم خوشحال میشمـ بهم سر بزنیـد و با نظرات ارزشمـندتون مـنو خوشحال کنید! پس منتظرتـــون هستمـــــ *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان منیژه و بابا مرتضی
22 شهریور 94 18:41
16ماهگیت مبارک دختر کوچولوی باهوش
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 19:28
خیلی ممنونم که بهم سر زدید خـآله جـــون):
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 19:29
نیکـتـ♥ــا
22 شهریور 94 19:29
16 ماهگیـــــت مبارک عسل طلـا):
مامان هانیه
24 شهریور 94 0:13
گیلدا جون 16 ماهگیت مبارک خوشگلمممممممممم
مامان شهناز
24 شهریور 94 15:50
سلام 16 ماهگیت مبارک خونه جدیدم مبارک عزیزم. دست مامانی درد نکنه برا کیک خوشمزش ماشالا گیلداجون چقد بلدی حرف بزنی آفرین عزیزم
**مامان ایلیار**
24 شهریور 94 16:36
سلام، وبلاگ قشنگی دارین
مامان مریم
26 شهریور 94 22:04
دختر نازم 16ماهگیت مبارک باشه عزیزم/
مامان زهرا
27 شهریور 94 20:25
سلام ب خوشگل خانوم 16ماهگیت مبارک عزیزم . به به چ شیرین زبون شدی خدا نگهدارت باشه عزیزم و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشی . چ دختر زرنگی ک جیشش و میگه مامانی پس زوود ب فکر باش که از پوشک بگیریش من ک هرکاری کردم سلاله اصلا همکاری نکرد و فعلا بیخیال شدم تا چند وقته دیگه . نازدونه رو ببوس گلم
♥ مامان معصومه ♥
31 شهریور 94 10:10
سلام عسل خاله 16 ماهگیت مبارک ماشالله چقدر تو کلمه بلدی حرف بزنی آفرین دوست دارم بووووووس
مامان مریم
3 مهر 94 23:20
قربون ناخونهای لاک زدش خوشکل خانم
مامان لیدا
5 مهر 94 9:42
16 ماهگیت مبارک باشه گیلدا جون ماشالا به شما
مامان آينده
5 مهر 94 19:04
سلام حتما وبتون زيباست من شما رو اد كردم ممنون اگه ادم كنيد
مامان رويا
6 مهر 94 21:24
سلام كوچولوي باهوش خاله 16ماهگيت مبارك چقدرهم لباست بهت ميادماه شدي خاله
شیما مامی شاهین کوچولو
6 مهر 94 22:10
16 ماهگیت مبارک نازگل دخمل
مامانِ نی نی
7 مهر 94 14:50
ممنونم دوست خوبم. قربون محبتت. بوس واسه تو و جیگر خانوم.