گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر بهاری ما

تیر 1400

1400/5/4 16:35
نویسنده : گیلدا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

این ماه هفتمین دندونت پیش دوم بالا سمت راست 25 تیر تو 7 سال و 2 ماه و 5 روزگیت افتاد.

مدل جدید تی وی دیدنت

یه روز که گیر داده بودی ظرفارو بشوری

تمرکزت موقع بازی با تبلت

داری ادای بابایی رو درمیاری

دستخط بابای مهربونم که موقع مرتب کردن وسایلم پیداش کردم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
4 مرداد 00 23:53
عالی مثل همیشه😍 منم وقتی با گوشی بازی می کنم تمرکز زیادی دارم😂 واااااا چرا همه چی من شبیه گیلدا هستم😳 منم ادای بابام رو در میارم😂😁 فقط اون تی وی دیدنش😂😂🤣🤣 ماشالله کد بانو خانم❤👏🏻 وایییییی پدرتون چه دست خطی دارند😍  

5 مرداد 00 0:21
ممنون میشم ب وبلاگم سر بزنید
مامان منیژه و بابا مرتضیمامان منیژه و بابا مرتضی
22 مرداد 00 21:44
خدای مهربونم نگه دارش باشه💚